خانه وبلاگ اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع اکسیژن متر محلول در اب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات سنسور اکسیژن محلول در آب-اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر انگشتی دیجی کالا-قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر ارزان که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سنسور اکسیژن محلول در آب-اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر انگشتی دیجی کالا-قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر ارزان  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اکسیژن متر محلول در اب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع اکسیژن متر محلول در اب در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسور اکسیژن محلول در آب-اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر انگشتی دیجی کالا-قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر ارزان  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از اکسیژن متر محلول در اب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  اکسیژن متر محلول در اب را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی سنسور اکسیژن محلول در آب-اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر انگشتی دیجی کالا-قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر ارزان  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

میزان اکسیژن محلول یکی از پارامتر های مهم در موضوع کیفیت آب (Water Quality) میباشد و اندازه گیری اکسیژن محلول هنگام ارزیابی سلامت و پایداری اکوسیستم های آبی بسیار مهم است. اکسیژن از طریق فرآیندهای متنوعی ، از جمله هوادهی ، به عنوان محصول جانبی فتوسنتز و از هوای اطراف ، وارد آب می شود. یک سیستم آبزی سالم که می تواند زندگی یک انسان، جانور یا گیاه هوازی را پشتیبانی کند باید حاوی مقادیر خاصی از اکسیژن باشد. با استفاده از اکسیژن متر,میزان اکسیژن محلول در آب سالم حداقل 5 میلی گرم در لیتر ثبت می گردد. مقادیر DO کمتر از 5 میلی گرم در لیتر می تواند منجر به ارگانیسم های آبزی پرخطر شود، به طور مثال اکسیژن محلول در آب با سطح 1 میلی گرم در لیتر طی چند ساعت می تواند منجر به کشتار گسترده آبزیان شود. در مقابل، اشباع اکسیژن محلول نیز می تواند برای زندگی آبزیان مضر باشد. بهترین روش برای اندازه گیری اکسیژن هر روز در یک زمان مشخص میباشد زیرا غلظت DO می تواند در طی یک دوره 24 ساعته متغیر میباشد. میزان اکسیژن محلول تحت تأثیر عوامل طبیعی مختلف، متغیر است که برخی از آنها شامل موارد زیر است: میزان آبزیان در آب (هر چه بیشتر میزان DO کمتر )، فرآیندهای تجزیه اکسیژن، ارتفاع، دما(هر چه کمتر میزان اکسیژن بیشتر)، فصل، زمان در روز و ...
دستگاه اکسیژن متر
دستگاه اکسیژن متر  جهت اندازه گیری اکسیژن محلول در آب و فاضلاب استفاده می شود . دستگاه اکسیژن متر دارای دو مدل رومیزی آزمایشگاهی و پرتابل قابل حمل موجود می باشد . در مدل پرتابل ، قابلیت حمل دستگاه به محل هایی همچون رودخانه و چاه و تصفیه خانه را دارا می باشد .
اکسیژن محلول ، به سطح اکسیژن آزاد و غیر مرکب موجود در آب یا مایعات دیگر گفته می شود. که یکی از مهمترین پارامترها هنگام ارزیابی کیفیت آب به دلیل تأثیر آن بر موجودات موجود در یک توده آب است. سطح DO کاگر بسیار زیاد یا کم باشد می تواند به زندگی آبزیان آسیب برساند و کیفیت آب را تحت تأثیر قرار دهد.
اکسیژن غیر مرکب یا اکسیژن آزاد (O 2 ) ، اکسیژن است که به هیچ عنصر دیگری پیوند ندارد.می توان تصور کرد که مولکول های اکسیژن آزاد تقریباً به همان روشی که نمک یا قند در هنگام همزدن در آب حل می شود ، وجود دارد.
موارد استفاده اکسیژن متر
دستگاه اکسیزن متر ، مقدار اکسیژن محلول در محلول آبی را اندازه گیری می کنند. دستگاه اکسیژن متر محلول چگونه کار می کنند؟
دو نوع اصلی از فن آوری های سنجش DO وجود دارد: روش سنجش مبتنی بر نوری که معمولاً به عنوان لومینسانس و الکترود شیمیایی یا پوششی غشایی کلارک شناخته می شود. در این دو نوع فناوری ، تغییرات جزئی در دسترس است. به عنوان مثال ، سنسورهای نوری دو نوع هستند. 
هر دو نوع سنسور نوری ، لومینسانس را اندازه گیری می کنند زیرا تحت تأثیر وجود اکسیژن است. با این حال ، یک سنسور طول عمر لومینسانس را اندازه گیری می کند در حالی که سنسور دیگر شدت لومینسانس را اندازه گیری می کند. دو نوع سنسور الکتروشیمیایی موجود قطبی و گالوانیک است.
اکسیژن محلول معمولاً به میلی گرم در لیتر (میلی گرم در لیتر) یا به صورت درصد اشباع هوا گزارش می شود. با این حال ، برخی مطالعات DO را در قطعات در میلیون (ppm) یا در میکرومول (umol) گزارش می کنند.
1 میلی گرم در لیتر برابر با 1 ppm است. رابطه بین میلی گرم در لیتر و درصد اشباع هوا در بالا مورد بحث قرار گرفت و با درجه حرارت ، فشار و شوری آب متفاوت است.
 یک میکرومول اکسیژن برابر با 02222391 میلی گرم است و این واحد معمولاً در مطالعات اقیانوسی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین 100 امول در لیتر O2 برابر 2.2 میلی گرم در لیتر O2 است.
برای محاسبه غلظت اکسیژن محلول از اشباع هوا ، دانستن دما و شوری نمونه ضروری است. فشار بارومتریک قبلاً محاسبه شده است زیرا فشار جزئی اکسیژن به درصد اشباع هوا کمک می کند.
 سپس از شوری و دما می توان در قانون Henry برای محاسبه غلظت DO در 100٪ اشباع هوا استفاده کرد. با این حال ، استفاده از نمودار حلالیت اکسیژن آسان تر است.
 این نمودارها غلظت DO را در 100٪ اشباع هوا در دماهای مختلف و شوری نشان می دهد. سپس این مقدار می تواند در درصد اشباع هوا اندازه گیری شده ضرب شود تا غلظت DO محاسبه شود.
انواع دستگاه اکسیژن متر
دو نوع اصلی از فن آوری های سنجش اکسیژن محلول در دسترس است: روش سنجش مبتنی بر نوری که معمولاً به عنوان لومینسانس و الکترود شیمیایی یا پوششی غشایی کلارک شناخته می شود.
در این دو نوع فناوری ، تغییرات جزئی در دسترس است. به عنوان مثال ، سنسورهای نوری دو نوع هستند. هر دو نوع سنسور نوری ، لومینسانس را اندازه گیری می کنند زیرا تحت تأثیر وجود اکسیژن است.
 با این حال ، یک سنسور طول عمر لومینسانس را اندازه گیری می کند در حالی که سنسور دیگر شدت لومینسانس را اندازه گیری می کند.
دو نوع سنسور الکتروشیمیایی کلارک Polarographic و Galvanic هستند. علاوه بر این ، YSI دو نوع سنسور پلاراگرافیک تولید می کند: حالت پایدار و سنسور ثبت اختراع سریع پالس.
اکسیژن متر محلول در اب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات سنسور اکسیژن محلول در آب-اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر انگشتی دیجی کالا-قیمت دستگاه اکسیژن متر انگشتی-اکسیژن متر ارزان  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله اکسیژن متر محلول در اب را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از اکسیژن متر محلول در اب را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟